onsdag 2 november 2016

Om ett brev

En okänd person som kallar sig "en vän som du aldrig träffat" skickade en trave flygblad till mig i ett brev med uppmaningen att sprida.

Jag väljer dock att sprida flygbladet här på min blogg istället. Den okända person som skrivit raderna ni ser nedan tillhör kategorin de vaknaste av de vakna och analysen är fenomenalt insiktsfull och stämmer så vitt jag kan bedöma till punkt och pricka.

Det handlar inte om "tänk om.." utan om att det är precis så här det är.



Vem du nu än är som har skrivit detta så är jag imponerad över hur du har fått med så mycket fakta med så få bokstäver som det de facto är.

Det finns saker som inte nämns, t.ex. vilka som ligger bakom det som flygbladet tar upp, men känner du dig klarvaken eller har behov av att vakna ytterligare så kan jag rekommendera bloggen fria sidor som är mycket insiktsfull och klarsynt. Klicka dig gärna runt där. Eller gräv i tidigare inlägg på min blogg.

Så, det var så här jag valde sprida ditt flygblad käre okände brevskrivare. Om du vill, hör gärna av dig till mig i PM då jag antar du finns därute på Facebook någonstans.

Tack för ditt brev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar