fredag 7 oktober 2016

Om reaktioner på mitt förra inlägg

Reaktionen på mitt beslut att lämna SD som jag skrev om här har varit makalös på Facebook. Jag förstår inte varför, då allt det handlar om är att jag som enkel medlem lämnat partiet. Jag har inte bytt åsikter för det. Jag kommer fortfarande att rösta SD om vi får rösta någon mer gång så länge det inte finns ett alternativ att rösta på.

Tyvärr har medlemskapet känts som en black om foten då jag inte velat uppleva den förnedring som ett brev från partiet att man är uppe i medlemsutskottet som ett uteslutningsärende innebär. Nu är jag fri att skriva vad jag vill i min kamp om sådant jag tror måste göras för att rädda Sverige.

Jag tror det är försent för partipolitik utan vad Sverige akut behöver är en folklig resning. Där finns Folkets Demonstration som en tydlig sådan med just nu 11000 medlemmar i facebookgruppen.

Dessutom tror jag att det är försent år 2018 när det utlovade valet är, som jag tror inte blir av, så det är effektivare att arbeta som fri opinionsbildare genom att skriva och engagera sig i Folkets Demonstration.

Inget parti i riksdagen har rätt problemformulering. Så länge man inte förstår att vi alla ägs av globalisterna som har sina rötter i banksystemet, ja då kan man heller inte formulera och driva en politik för att bekämpa krafterna bakom den nya världsordningen (NWO). Läs detta t.ex. Det är exakt likadant i Sverige.

Jag kommer aldrig att gå in i ett parti igen som inte vågar angripa grundproblemet.

Jag gav SD chansen att förstå, men inte en enda kommentar har inkommit från partiet under de 6 månader som detta inlägg har legat uppe på min blogg.

Jag ställer mig heller inte bakom partiets enögda utpekande av Ryssland som det stora hotet mot Sverige. Läs här om Mattias Karlssons attack mot Putin här.

Där följer man samma linje som mainstreammedia och sjuklövern gör. Jag vet att hotet mot Sverige kommer västerifrån och inifrån. Inte från Ryssland. Läs här. Det betyder inte att jag beundrar Putin, det handlar bara om insikt i geopolitiken.

Bara för någon vecka sedan var det skriverier om uteslutningar av medlemmar som beskylldes vara "Putinister" bara för att vi som har förstått hur det egentligen ligger till i Geopolitiken uttrycker det i bloggar och i sociala medier.

Ja, då blir man stämplad "Putinist" och föremål för uteslutning.

Jag skall villigt erkänna att jag har drivit samma tes själv tidigare innan jag förstod hur det egentligen ligger till. Det krävdes en hel del läsande och analys innan poletten ramlade ned.

Mycket som behövs för att förstå geopolitiken och den ondskefulla folkmordsagendan FN Agenda 2021/2030 finns på min blogg, och jag kommer fortsätta att dela med mig av mina tankar och analyser där för er som är intresserade.

Här är några länkar till tidigare inlägg. Om EU, om Sionism, om den nya världsordningen, om hur människor används som vapen för att krossa Europas nationalstaterom ett förlorat land och NWO, om världsläget och om en snabbkurs i Kalergiplanen.

Snart går solen ned för gott i Sverige och politiken kommer inte att rädda oss. Det måste vi, folket, själva göra.

Det blir vi på individnivå som själva kommer att tvingas hantera den nu oundvikliga samhällskollapsen. Jimmie eller någon annan kommer inte att rädda oss ur detta.

Det är grannar, vänner, livsmedelsförråd och annat som kommer att vara viktigt för att överleva tror jag.

Vi måste också ta ställning i den kamp mellan Jesus och Satan som pågår ständigt runt omkring oss då vi lever i "the end of days" som det framställs i Bibelns uppenbarelsebok. NWO är satanism. Något jag skrev om här och här.

Så tänk själv och sök kunskap samt ta emot Jesus. Det är det enda råd jag kan ge. Vad du röstar på är upp till dig själv det viktigaste är att du följer sin egen övertygelse. Det kommer jag att göra om vi tillåts rösta någon mer gång.

Jag älskar mitt land och det är värt att försvara mot en fiende som de flesta är blinda för, inklusive SD.



7 kommentarer:

  1. Bra. Man ska inte kuva sin övertygelse för något parti.

    SvaraRadera
  2. Sverige är ett självständigt land och bör försvara sig mot NWO, globalistyerna, bankerna, Soros, Reinfelt och hela den elaka sammanslutningen. Svenskarna har inte den mentalitet som fordras för att kunna integreras med hela det folkslag som kommer från sydliga länder. SOM VI REDAN HAR MÄRKT!.............Det funkar helt enkelt inte. Varken jag eller någon annan i landet vill bli styrda av en hög vansinniga och övergiriga kapitalister.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker du har "sisu" och är en klok, och intelligent människa.
    Man ska stå för sina åsikter, så, att man kan titta i spegel på morgonen.
    Du är en riktig patriot och det är sällsynt i dagens Sverige.
    Du låter dig inte manipuleras.
    RESPEKT MIKAEL

    SvaraRadera
  4. Mycket bra inlägg, ser fram mot din inlägg nu när du är fri att skriva just fritt från stadgar o dyl. Men jösses vilken shitstorm du fick på fejjan när du lämnade men även lite ros vart det :D

    SvaraRadera
  5. Lycka till vad du än gör och engagerar dig i framtiden.

    SvaraRadera
  6. Lycka till vad du än gör och engagerar dig i framtiden.

    SvaraRadera