onsdag 19 oktober 2016

Om nationellt sönderfall och politikens svek

Jag vet inte var jag skall börja, men jag försöker. När jag startade denna blogg var jag som de flesta andra svenskar naiv och okunnig. Jag kände dock när jag började blogga att det måste finnas någon förklaring till det kollektiva vansinne och till masspsykosen om massinvandring från MENA-länder som drabbat svensk politik, allt skedde inte av en slump.

Politikerna var inte korkade som en kollega påstod, det fanns en medveten plan i bakgrunden. Så jag började att läsa och gräva i alternativa källor. Jag hittade Kalergiplanen och många andra skrämmande texter som gav en förklaring till vad som sker.

Därför är mina tidiga blogginlägg både naiva och missvisande i många stycken, men jag låter dem vara kvar som en dokumentation över min resa i sökandet på kunskap.

Idag fyller jag 55 år. Jag ser ingen framtid överhuvudtaget i mitt eget land längre. Jag känner instinktivt att jag måste ta mig härifrån nu. Jag vill inte längre betala skatt för vår egen undergång.


Sverige är helt förstört vid det här laget, och att stanna kvar i landet är förenat med stora risker, ja kanske till och med livsfara.

Ideologierna som vi utan att blinka låtit förstöra vårt land heter kulturmarxism (NWO-varianten av kommunism - tacka George Soros för den), Sionism (den kabbalitiska rörelsen - satans synagoga, avfällingar från judendomen) och wahabbism (dem mest extrema varianten av islam med Muslimska brödraskapet som motor).

Samtliga riksdagspartier är sammanflätade i den nya världsordningen (NWO) och syftar till att krossa demokrati, kristendomen, den västerländska civilisationen och nationalstaterna i Europa och i Nordamerika och ersätta den värld vi kände med en totalitär marxistisk diktatur.

På ena eller andra sättet sympatiserar eller stödjer alla partier någon av dessa destruktiva ideologier. Medvetet eller omedvetet. Det är lika illa vilket som.

Varför?

P.g.a. önskan hos politiska broilers att göra politisk karriär och få personlig makt och inflytande. Alltså egoistiska motiv hos enskilda. Löfte om en framgångsrik karriär i rampljuset.





Man får inte i Sverige kritisera någon av dessa ideologier jag nämner ovan för då riskerar man i bästa fall att bli uthängd i media och kanske bli av med sitt jobb, och i sämsta fall bli mördad.

Jag har tidigare skrivit om alla dessa vedervärdiga ideologier på min blogg flera gånger. Peter Krabbe har nyligen skrivit om Fabianismen på sin blogg som syns i bilden ovan. Läs hans artiklar.

Nu har jag gett upp och tvingats inse att vi är besegrade av dessa ideologier som helt kontrollerar den politiska adeln i Sverige.

Och tyvärr är SD inget undantag då de inte öppet kritiserar dem och inte vill eller verkar förstå agendan bakom NWO eller vilken stor roll banksystemet och dess aktörer spelar i allt detta.

Anklagelsen om kontrollerad opposition verkar därför mycket trovärdig. I vilket fall är man medlöpare och nyttiga idioter i agendan för NWO. Man är definitivt inte det oppositionsparti man säger sig vara.

För mig räckte det med blotta misstanken och många indicier att så var fallet för mig beslut att lämna SD tillsammans med andra faktorer som jag skrivit om på min blogg här.

SD har svikit sina viktigaste kärnvärden, nationalism och socialkonservatism. Gamla SDU var inne på rätt spår, men vad hände med dem? Det vet du.

Allt SD partiledning säger är bara politiskt korrekt retorik designad för att få inflytande genom att prostiruera sig för sjuklövern och skapa en sekt av troende som ställer allt sitt hopp till ett parti som i slutändan kommer att svika dem grovt.

Precis som gamla moderaterna gjorde med mig när de blev nya moderaterna under sektledare Reinfeldt.



Min analys visar tyvärr att SD är en del av NWO precis som hela sjuklövern är.

Inget talar i alla fall emot att så är fallet. Inget SD har gått ut med officiellt pekar på motsatsen och man har inte gjort några uttalanden som pekar på att man inser problemet och hotet med bankmaffian och NWO. Ryssfobin delar man dessutom med hela sjuklövern.

Allt man dristat sig i SD är att i allmänna termer kritisera islam och muslimer, trots att det är muslimska brödraskapet och wahhabismen som kontrollerar västvärlden och även USAs administration och hotar oss och det amerikanska folket. USA har tappat den moraliska kompassen.

Islam är i många platser på jorden fredligt och lever sida vid sida med andra religioner i fred och ömsesidigt respekt för varandra.

Islam generellt är alltså inget hot. Extremisterna är.

Dessa ondskefulla krafter kontrollerar våra samhällen därför att de tillåts att göra så av politikerna.

Som medlem i SD hade jag aldrig kunnat skriva detta, då hade jag blivit utesluten ur partiet direkt av sektledare Karlsson och hans lakejer.

Därför lämnade jag SD då kärleken till mitt land och demokrati är större än min kärlek till SD.

Jag sympatiserar med alla som kallar sig Sverigedemokrater, delar deras åsikter om läget i landet, och är full av respekt för den kraft som finns i den folkrörelse som kallas SD.

Där känner jag mig som en av dem, men avståndet till partiledningen är gigantisk.

Alla engagerade Sverigedemokrater är lika lurade som jag var när jag var medlem i SD. Avståndet till SD politiskt korrekta (ett annat ord för kulturmarxism) partiledning gjorde att jag lämnade jag SD. Varför skrev jag om här.

Jag är en äkta demokrat. Inte värdegrundsdemokrat oavsett om vi pratar om 7-klöverns värdegrundsdemokrati eller SD interna sektliknande värdegrundsdemokrati.

Skall en partiledare vara rockstjärna som Jimmie med bedårande barn? Detta sagt trots att jag älskar deras musik.

Nej inte enligt mig.

En partiledare för ett socialkonservativt nationalistiskt parti skall jobba dygnet runt med att försöka rädda Sverige och inse vilka krafter som man måste bekämpa och inrikta politiken mot de krafter som vill krossa vårt samhälle. Inte turnera som rockstjärna.

Det är bara ett sektliknande beteende som syftar till att hålla ihop sektbeteendet och ge bröd och skådespel åt sympatisörerna.

Jag är av uppfattningen att det är försent med politik, det har gått för långt nu. Vi som älskar vårt land, vår flagga med det kristna korset är besegrade. Solen går ned över Sverige.


Den en enkla anledningen till vårt samhälles sönderfall är tabu att diskutera och att vi låtit oss förföras av olika korrupta politiker i olika partier. Kritiserar man dessa ideologier blir man stämplad som antisemit, fascist eller islamofob.

Jag ser bara två val. Emigrera långt bort från Europa eller förbered för nationellt sönderfall, en total samhällskollaps. Preppa alltså. Alternativet fredlig revolution finner jag osannolikt när det gäller svenskar som är för kuvade och rädda.

Samhällsutvecklingen kommer att sluta mycket illa för oss alla. Vi kan inte lita på några politiker längre. De tänker bara på sig själva. Vi, folket, är utlämnade åt varandra.

Nu handlar det istället om överlevnad för mig, dig och våra familjer.

Antingen väljer vi att försöka överleva i det som är kvar av Sverige eller så emigrerar vi.

Båda innebär gigantiska utmaningar, risker och personliga utmaningar och uppoffringar.

Så sluta tro på politiken är mitt råd. Den kommer att bölja på mot NWO utan motstånd från något riksdagsparti. Förbered dig själv istället. Det är försent för politik, du måste själv planera för att överleva för dig och hela din familj.

Detta är mitt råd till dig.

Må Gud vara med oss.

6 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om en hel del av det du skriver i detta blogginlägg, men inte allt. En sak jag verkligen håller med om dock är att det inte finns något hopp i något av riksdagspartierna. SD är nästan precis lika illa som övriga riksdagspartier, fast på ett lite annorlunda sätt.

    Det jag verkligen inte håller med dig om är din defaitistiska inställning. Det är verkligen inte kört!

    Faktum är att kampen inte ens har börjat än. De flesta har inte ens förstått vad som är på gång. De som styr kämpar för att genomföra sin agenda och de har problem med det trots att folket inte ens försvarar sig. Uppvaknandet går dock snabbt nu och allt fler inser att inget av riksdagspartierna är en lösning, inte ens SD. Motståndet utanför riksdagspolitiken blir starkare för varje dag och det är detta som slutligen, inom kort, kommer att förändra världen till det bättre, då tiden för att förändra till det bättre via riksdagsval inte längre finns. Individer och grupper som kämpar på andra sätt kommer att vara lösningen. Om de som styr har så svårt att genomföra vad de vill på en befolkning som bara står och tar emot slagen, tänk dig då vad som kommer att hända den dag vi reser oss och ger igen. Om det urartar så kommer de flesta inom polis, militär och andra yrkesgrupper ställa sig på folkets sida, med sina anhöriga, mot den styrande eliten. De som styr må verka starka och mäktiga nu, men när det verkligen gäller kommer de flesta att välja de sina.

    Jag är faktiskt 100 % säker på att vi kommer att krossa den nya världsordningen den här gången och vinna en total seger! Samhället är för avancerat och informationen går inte att dölja för folket på det sätt som gått tidigare under historien. Anden är ute ur flaskan och de som styr kommer aldrig att kunna få det ogjort.

    SvaraRadera
  3. Hej Micke, upp med hakan. Vinner Trump är det kört för NWO och med det kommer rättegångar glr Clinton, och ev Obama och Bush. Vad som sker i dessa kommer påverka hela världen. Främst Europa. Migranterna kommer tvingas återvända som resultat av att deras invasion var en del av NWO, och de kriminella elementen inom politik och media inom Europa kommer ställas inför rätta. Carl Bildt och andra höjdare i Haag sannolikt, medan inrikes brottslingar som Wolodarski och Löfven mfl kommer ställas till svars i Sverige. Det är oundvikligt. Detta kan endast ske om Trump blir president och åtalar Hillary. Det är så det börjar.

    SvaraRadera
  4. Tänk också på att både Putin och Trump vill sätta dit Soros, när den rättegången sker så kommer även hans nätverk avslöjas. Expo mfl. Kanske Soros finanser kommer frysas och betala för skadan han orsakat.

    SvaraRadera
  5. Tack för tänkvärda ord.

    SvaraRadera
  6. BRA Hagenbo, nu ser jag dig som mer på riktigt!

    Bästa Hälsningar C.

    SvaraRadera