lördag 1 oktober 2016

Om att leva i det lilla

Skall man leva sitt liv och kolla på videos på youtube så måste man vara stark med en stark Gudstro.

Det ena undergångsscenariot efter det andra fladdrar förbi.

Allt ifrån neutronstjärnor som närmar sig jorden, gigantiska solstormar, som denna video nedan handlar om, och förstås planet X, eller Nibiru.


Man kan verkligen känna att det är lika bra att lägga sig ned och dö, man är ändå helt maktlös och kan inte göra något åt någonting.

Jag fyller 55 år i Oktober, samma månad som hela solsystemet skall drabbas av omvälvande förändringar p.g.a. kosmisk strålning från en neutronstjärna som närmar sig oss enligt en denna video nedan.


Kanske är jag död på min födelsedag och får aldrig fylla 55? Kanske du som läser detta också är död då?

Ändå, trots alla dessa undergångsvideos, så låter jag mig inte påverkas. Jag vet att vår herre har en plan för mig och när det är dags så kommer jag att förstå vad min uppgift är och agera därefter.

Jag försöker leva i det lilla och bry mig mindre om det stora, och jag vet att min Herre ger mig styrkan att göra så. Jag försöker fokusera på mina vänner, träffa dem och prata med dem. Jag har äntligen uppnått en slags frid inom mig själv, och oroar mig egentligen inte för någonting av det elände som sköljer över en på nätet.

Under tiden jag väntar på att förstå uppgiften vår Herre vill att jag skall utföra så bär jag mitt kors i ett halsband runt halsen som ett bevis på att jag tagit emot Jesus i mitt liv. Det är nog allt vi människor kan göra om vi nu verkligen lever i "End of Days" som den beskrivs i Bibelns uppenbarelsebok, att sätta vår tilltro till vår herre och ta emot Jesus som vår frälsare.

Hursomhelst, det lönar sig inte och det är inte konstruktivt för någon, att gå omkring och oroa sig för stora kosmiska omvälvande händelser varje dag. Så många domedagsscenarion har tidigare passerat oss under historien, då jorden inte heller gick under, så varför oroa sig nu?

Jag är glad och lycklig och känner hur min energi växer för varje dag. Jag känner att jag inte längre påverkas av den mörka energi som påverkade mig förut och som var en orsak till att mitt tidigare förhållande med Lotten tog slut.

Gud har sammanfört mig med människor, vänner, som har hjälpt mig när jag som bäst behövde det och det är jag mycket tacksam över. Något jag skrev om här igår.

Det är dessa fantastiska själar, tillsammans med Jesus, som jag har att tacka för att jag hittade utgången från mörkret och ingången till ljuset och jag kan bara hoppas att Lotten har fått samma hjälp att hitta ut ur mörkret med NWO och allt annat elände.

Man behöver inte mycket för att leva i det lilla. Allt finns redan tillgängligt för en, det gäller bara att se, uppskatta och vårda de människor som man möter på livets resa som uppskattar dig tillbaka och hjälper dig in i ljuset.

Den enda omöjliga resan är den man aldrig påbörjar. Alla resor börjar med ett enda litet steg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar