torsdag 8 september 2016

Om "rasism" och att våga stå upp för sina åsikter

Jag är en stark person när jag är övertygad om att jag har rätt. Jag står alltid upp för mina åsikter som en sann demokrat och orubblig Sverigevän. Det finns ingenting som kan få mig att vika mig för diktaturfasoner och glåpord mot oss som tillhör Sveriges största parti, Sverigedemokraterna.

Att socialdemokraterna är ett islamiseringsparti och tillika ett rasistiskt parti har vi vakna vetat länge.

Men idag har det bevisats båda sakerna samtidigt. Läs här, här, här och här (Marcus Birro).
Socialdemokraterna och SSU är inget annat än en pinsam och farlig fars som definitivt inte hör hemma i maktens korridorer som bedriver en glasklar öppen rasism.

Att SD har borgerliga rötter och inte nazistiska vet vi vakna också. Läs här. En retorisk fråga, vilket parti i Sveriges riksdag har bruna rötter egentligen?

Vi vet att ni är ett parti ökänt för att hysa lögnare och jag kan bara tycka synd om er att ni inte har ner att komma med, t.ex. en vettig politik, än att ni har adopterat riktlinjer från Sovjetiska Kommunistpartiets centralkommitté från år 1943:

"Medlemmar och frontorganisationer måste oupphörligen besvära, misskreditera och uttrycka sig nedsättande om våra kritiker. När motståndarna blir alltför irriterande, stämpla dem då som fascister eller nazister eller antisemiter. Kopplingen kommer efter tillräcklig upprepning att bli ett "faktum" i det allmänna medvetandet."

Men tjata på ni om er "rasism" och "fascism". Vi människor som kan tänka själva har genomskådat er för länge sedan. Vi bryr oss inte för vi vet sanningen och tror inte på lögner vilket är socialdemokratins signum.

Jag kan inte mer än att tycka synd om er men också Sverige och våra barns framtid, för det blir konsekvenserna av er landsförstörande "politik", att ni inte har något annat att komma med än lögner, en ihålig och lögnaktig patetisk retorik samt en kommunikationsstrategi adopterad av Sovjetiska Kommunistpartiet 1943.

Fortsätt med era uttalanden. För varje uttalande som någon av er gör minskar ert stöd och stärker istället oss Sverigevänner. För varje attack ni gör mot en Sverigevän via kontrollerad media så stärker ni oss. Vi är "untouchable" då vi står för äkta demokrati och inte "värdegrundsdemokrati". Vi har vårt stöd i regeringsformen, den viktigaste av våra grundlagar, som ni har kastat i papperskorgen.

Vi Sverigedemokrater tackar, för det är faktiskt vi genom vår socialkonservativa politik som vi står för som mest liknar de gamla Socialdemokratin som fanns innan de vänsterextrema Bommersvikarna tilläts kapa ert parti och sudda ut er politik till ett kulturmarxistiskt flum.

Det är därför som folk söker sig till oss. En landsförstörande politik i knät på bankstermaffian och globalisterna är inget svenskar vill ha.

Jag vet att jag jag har rätt och det vet många gråsossar också liksom alla vi svenskar som genomskådat er och som älskar vårt land och demokrati och är beredda att försvara båda.

Vad ni än försöker med så framstår ni bara som patetiska förlorare. Allt ni lyckas åstadkomma är att förlöjliga och göra bort er själva och stärka oss andra som vill Sverige väl och vill ha en framtid här för oss och våra barn.

Fortsätt gärna med det och tack för alla medlemmar SD får tack vare er! Snart passerar vi 30% i väljarstöd.

Ni gör mig glad och tacksam istället för att förnedra mig och jag hoppas bara att det inte är försent att rädda Sverige trots er politik. Folket har vaknat och er kulturmarxistiska indoktrinering är bara något som fyller oss alla med avsky.

Ni kommer att gå till historien som partiet som accelererade förstörandet av Sverige, sålde ut vårt land till globalisterna, som tillät wahhabismen få fäste i samhällslivet och troget fortsatte att gå i stridshingstens fotspår, fast ännu mer extremt.  Partiet som definitivt förstörde vårt älskade Sverige.

Vi glömmer er inte.

Och du Stefan Löfvén. Får jag påminna dig om en politikers ansvar?



2 kommentarer:

  1. Ironin när en SD:are kallar andra för patetiska förlorare.

    SvaraRadera
  2. Ironin när en SD:are kallar andra för patetiska förlorare.

    SvaraRadera