tisdag 27 september 2016

Om en oändlig tröttnad på media

Jag vet att ni journalister läser min blogg då ni startat drev mot mig från dagens eko och DN i syfte att få mig avskedad från mitt arbete. Då vet ni också att jag tycker ni är Sveriges mest avskyvärda yrkeskår. Jag kan inte tänka mig något annat yrke som är värt så mycket förakt.

Vad jag inte förstår dock är att ni orkar fortsätta att försöka smutskasta och demonisera oss konservativa nationalister som med stolthet tycker Sverige var bra som det var och oavsett vad ni och vänstern tycker. Vi ska ta Sverige tillbaka och ni marxister från Frankfurtskolan skall få joina tiggarna utanför Coop en dag med en pappmugg. Det är ni som skall bli av med jobbet.

Tiggarna skulle säkert uppskatta lite sällskap. Det finns dåliga förlorare och sen finns det förlorare som inte förstår att de har förlorat.

En stor del av Sveriges befolkning skulle aldrig komma på tanken att titta på SVT, TV 4 eller läsa de lögner ni skriver i era tidningar. Det roligaste jag vet är när en säljare från DN eller SvD ringer och vill erbjuda en prenumeration. Den stackars säljaren får definitivt något att prata om på fikarasten det lovar jag.

Folket skrattar åt er och är oändligt trötta på er, utlänningar bara skakar på huvudet åt svensk media och ni skulle kunna riskera att skämma ut oss om det inte vore så att ingen längre tar er på allvar. Färre och förre läser skiten ni skriver.

Fortsätt jaga oss som värnar om vårt land och framtiden för våra barn. Vi kan i alla fall fortfarande titta oss i spegeln vilket jag antar att ni inte kan utan att spegeln spricker. Vi tystnar inte och människor går mer och mer över till alternativ media och bloggar som min. Ni är de moderna fascisterna, precis som Marcus Birro skriver här.

En av Sveriges journalister i mainstreammedia värda respekt, avled nyligen och jag sörjer honom verkligen. Kjell Albin Abrahamsson. Vila i frid Kjell Albin och jag är mycket tacksam att jag fick lyssna på honom förra året. Något jag skrev om här.

Den andre som förtjänar respekt är Janne Josefsson, sen kommer jag inte på fler (men jag har ju å andra sidan sedan länge slutat att titta på nyheter på TV). Ni andra är avskyvärda och skall bara skämmas. Ni offrar journalistiken på mångkulturens altare som Lars Åberg skriver här.

Dessutom är ni en säkerhetsrisk för Sverige som nation. Ett fungerande psykologiskt försvar kräver mediarapportering som folk litar på och vem litar på svensk media? Ni är alltså ett hot mot rikets säkerhet.

Sverige är svenskarnas land precis som det sägs på Tobias Lindbergs blogg. Läs gärna denna utmärkta artikel och förstå någon gång att vi aldrig ger upp! Det är ni som får ge upp och skämmas.

Lycka till i tiggeribranchen!



5 kommentarer:

  1. Som kollektiv betraktat förlorade Sveriges journalister både heder och trovärdighet för mycket länge sedan. De flesta kan inte betraktas som något annat än intellektuella fnask!

    SvaraRadera
  2. Hej, var förekom drevet och komemr det att lyckas?

    SvaraRadera