söndag 25 september 2016

Om en hotspot för positiv energi

Folkets demonstration igår var mer än en demonstration för Löfvéns avgång och extraval, det var lika mycket en hotspot för positiv energi.

Normalt går vi omkring i vår vardag fyllda av känslor av vanmakt och sorg över hur den politiska adeln förstör vårt land. Att känna oss som offer för ondskefulla vänsterkrafter och globalister.

Situationen kan kännas hopplös och man till och med drabbas av depression av att känna sig som en liten maktlös människa utan möjlighet att påverka en förändring.

När jag såg alla drygt 800 besökarna igår så kände jag en stark gemenskap och att luften darrade av positiv energi. Kramarna var många och hjärtliga. Jag tror jag fick ge och ta emot minst 10 kramar själv den dagen. Av Joan och Ulrika fick jag tre kramar vardera var vilka får läggas till som bonus.

De förträffliga talarna frigjorde denna känsla hos alla som var där. Känslan av att vi faktiskt tillsammans är en kraft som makteliten är rädda för. Att tillsammans kan vi faktiskt göra en skillnad. Att vi inte längre står ensamma.

Får jag be alla som var med, och alla som kommer att komma nästa gång, att tänka positivt på att vi skall lyckas med att återta vår demokrati och ladda själen med positiva tankar. Tillsammans kan vi bli den kraft som går i bräschen för förändring. Det är just därför media och vänstern är så rädda för oss. De känner också av kraften i talen och gemenskapen bland deltagarna.

The Law of Attraction fungerar, och hjälps vi alla åt att ladda inför nästa demonstration så kommer det att slå gnistor av positiv energi. Dessutom är chansen stor att man skaffar sig en eller flera nya goda vänner bland de människor man träffar. Så har det blivit för mig både när det gäller bland talarna och i funktionärsgruppen.

I vilket fall blir man en del av den stora familj som heter folkets demonstration bara genom att vara där och känna av och dela med sig av energierna i luften.

Roger Salle Sahlström fångade denna känsla perfekt i den bild som får illustrera detta inlägg. Även om ni inte var med så tror jag att bilden förmedlar tillräckligt mycket så att ni förstår vad jag menar.

Väl mött nästa gång, och kom ihåg Johan Widéns uppmaning. Alla tar med sig minst en vän till nästa demonstration. Gör alla så kommer vi att bli närmare 2000 deltagare. Snacka om en kraft att räkna med.

Så här skrev Roger Salle Sahlström när han lade ut bilden nedan på Facebook:

Här har ni de människor som DN, Aftonbladet, Expressen, Expo och kultureliten dömt ut som nazister och rasister.

Jag ser modiga människor som står upp för samhället.

Folkets Demonstration drar till sig mer och mer människor och det är glädjande. Igår kändes det lite som en folkfest. All den kärlek och glädje som spreds igår var helt otrolig.




8 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Instämmer fullständigt!
    Tillsammans är vi starka.

    SvaraRadera
  3. Exakt så. Otroligt vilken positiv energi och vad många kramar och leenden. Det fyllde på min energi ordentligt. Tack.

    SvaraRadera
  4. lyckades vänsterpöbeln förstöra mycket med deras megafoner och dyl ?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte förutom att de skämde ut sig själva. Fast de borde fösts bort av polisen som såg lite för mycket mellan fingrarna tycker jag. Bara att stå och vifta med nazisymboler nära en judisk synagoga borde räckt som ett hatbrott anser jag.

      Radera
  5. lyckades vänsterpöbeln förstöra mycket med deras megafoner och dyl ?

    SvaraRadera
  6. Var tyvärr inte där "IR"
    pga min rygg men mitt ❤ är hela tiden med!
    Må vi lyckas vända Sverige på rätt köl igen!

    SvaraRadera
  7. Det var underbart att se så många fantastiska människor ställa upp för Sverige, var själv inte där tyvärr, men själsligt var jag med er, hoppas att nästa gång vi blir närmare en miljon

    SvaraRadera