onsdag 3 augusti 2016

Om sista inlägget

Jag har gjort mitt. Jag har sagt mitt. Det finns inget mer att skriva om. Jag har försökt att berätta, att få människor att förstå genom att delge mina personliga analyser.

Jag har fått rida gatlopp i media för det jag skriver om på min blogg. Jagad av PK-media som velat få mig uppsagd från mitt jobb p.g.a. det jag skriver på min privata blogg på min fritid.

För att kunna skriva behöver jag stimulans, någon att strida med och få energi och inspiration av. Det fick jag med min Lotten intill hon lämnade mig. Hon skrev dessutom flera klockrena gästinlägg på min blogg.

Jag tror att det är försent med politik nu, istället handlar det nu om överlevnad och planering. Något jag tidigare diskuterade med Lotten om, men även denna motivation har försvunnit.

Jag vill inte säga att jag ligger på topp i mitt bloggande, men annars sägs det ju att man skall sluta när man ligger på topp.

För att skriva krävs det dock motivation, tid, ork och research. De har samtliga sinat varför det är lika bra att lägga ned bloggen. Tack alla ni som läst, delat och kommenterat sedan september 2014 när jag startade bloggen.

Jag har ju lagt ned bloggen tidigare men låt oss säga så här, ringer Lotten mig i morgon för att reda ut våra oegentligheter kanske jag börjar blogga igen. Inte sannolikt varför detta är mitt avskedsinlägg.

Det lönar sig inte att fly landet. Nya insikter och något jag tänkt skriva om varför det är så, men orken har inte infunnit sig.

Tack som sagt och må Gud vara med er i framtidens Sverige. Det är trots allt tryggast här även om ni inte tror det.



3 kommentarer:

  1. Tack för alla dina inlägg tror och hoppas du kommer igen

    SvaraRadera
  2. Ja, tack för att du har bloggat Mikael och jag hoppas och tror också att du kommer igen med bloggandet! Om inte så är jag övertygad om att du finner ett nytt sätt att kämpa på där du hjälper till att göra det bättre för vårt folk.

    SvaraRadera
  3. "Instämmer med föregående talare"

    SvaraRadera