tisdag 10 maj 2016

Om framtid i Sverige - finns den?

Mitt parti Sverigedemokraterna skrev på sin Facebooksida 2016-05-07:

"Övriga sju partier valde under gårdagen att rösta nej till Sverigedemokraternas motion om att utvisning ska bli normen för utlänningar som begår grova brott.

Vi vill att vid sexualbrott, våldsbrott och annan grov kriminalitet så ska livstids utvisning vara normen. Sverigedemokraterna är och förblir partiet som förordar lag och ordning."

Slutsatsen som Sveriges väljare måste dra av detta är att sjuklövern VILL HA samhällets sönderfall, antisemitism, gruppvåldtäkter, hedersmord, bilbränder, NO-GO-Zoner, misshandel, social oro, upplopp, ett otryggt samhälle, handgranater mot våra barn, medborgare som tappar framtidstron, medborgare med ångest och attacker mot polis och räddningstjänsten. Skall vi acceptera livsfarliga områden i vårt land och välfärdsmigranter? Läs här och här.

Det går att göra något åt problemen, inte "utmaningarna" som är PK-benämningen. Läs vad Dick Erixon skriver här. "Allt" som behövs är en Sverigedemokratisk politik och politiskt ledarskap som helt saknas i sjuklövern.

I kombination med att mängder av poliser väljer att sluta just nu och välfärden krossas så kan jag bara säga, välkommen till framtiden! Finns den?

Den framtid som 87% av de röstberättigade valde i valet 2014.

Varför röstar människor på de sju samhällsförstörande partierna? Eller är det så att det förekommer valfusk i allmänna val?

Jag är ledsen, besviken och förbannad på svenskarna som är så kuvade och förtryckta att de låter samhällsutvecklingen fortgå utan att säga ifrån. Tyskarna rustar sig just nu för sammanbrott och våld. Läs här. Sylvi Listhaug, den norske integreringsministern, ser problemet, dock inte sjuklövern. Läs här.

När tar helvetet slut i Sverige? När får vi demokratin tillbaka och kloka ansvarstagande personer att styra landet?

Frågar ni mig ställer jag upp direkt även för politiska uppdrag på nationell nivå då det är där krafterna behövs som mest.

Mitt löfte som jag svor en gång när jag svor soldateden gäller livet ut för mig. Sverige och demokratin SKALL och MÅSTE försvaras. Värdegrundsdemokratin och politisk korrekthet (ett utslag av kulturmarxism) måste för evigt utplånas.

Sverige håller på att braka samman. Och det sker nu!



2 kommentarer:

  1. I ett så sjukt land som Sverige har blivit är det svårt att se en vettig framtid!

    SvaraRadera