fredag 11 december 2015

Om att må dåligt och om ett folk som inte bryr sig

Svenskar är idag så indoktrinerade av lögner från den politiska adeln och mainstreammedia att ingen bryr sig om den alternativa (verkliga) verklighet som kanske stämmer illa med den påhittade verklighet vi alla möter i media och som basuneras ut av den politiska adeln.

Jag och min partner Lotten Ekström gör vad vi kan för att väcka fler, men vad gör det om ingen läser? Jag kommer inte länka till mina egna inlägg här, förutom ett  här då de övriga inläggen återfinnes på min blogg i sin helhet.

Jag försöker visa på min blogg lögner som vi alla utsätts för genom mainstreammedia. Saker som döljs för oss, men som ingen bryr sig om. Utom ett fåtal. Allt för att kontrollera oss.

Lotten skrev nyligen om förnekelsens kraft här men vem bryr sig?

Ingen verkar det som.

Som de socialkonservativa nationalister som jag och Lotten är så vill jag i alla fall ge er tre låtar att reflektera över. Alla tre är med Sveriges blivande statsminister vid pianot. Lyssna och reflektera. Vad vi ser är förutom en skicklig musiker också en ledare som Sverige desperat behöver.






Detta är sånger som berör mig och Lotten. Berör de dig?

Vi mår båda dåligt över tillståndet i Sverige och är glada att vi har varandras famn.







4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fann mig redigeringsmässigt tvingad att infoga ett (...)

      Radera
  2. Ja, jag bryr mig.
    Och jag saknar en strukturerad målunderstödd vision relativt samhällets morgondag!
    I de flesta/alla kommuner finns den , "Visionen".
    Men jag ser ingen - "VISION SVERIGE, Vårt Land Om 30 År"?
    Vi är idag inne i en MASSIV omställningsfas (och jag menar definitivt INTE invandring) som radikalt utmanar oss alla, hela Sverige, utan att det framställs till medvetande, insikt och handlande.
    Det kollektivt svenska konfliktbeteendet följer "Laissez Faire" som ekonomipolitiskt mönster, tyvärr :-(

    Jag saknar en nationalekonomisk tankesmedja!

    Din broder Mats Ljungkvist

    SvaraRadera
  3. Med nuvarande politik finns inte Sverige om 30 år. Vad landytan då heter och hur samhället ser ut då kan man ju spekulera över. Kanske heter landet så som många kallar det idag, Absurdistan?

    SvaraRadera