lördag 14 november 2015

Om rädsla att bo kvar i Sverige och att få vårt land tillbaka

En Facebookvän skrev idag på Facebook:

"Jag börjar känna mig rädd för att bo kvar i Sverige, jag och min fästman håller på att renovera ett hus tillsammans som vi ska bo i sen. Men jag börjar känna att det inte är någon mening att göra klart huset pga det känns som att vi inom snar tid måste fly. Ska det behöva gå så långt så tillomed svenska befolkningen ska vara rädda och känna sig otrygg?? Snälla hjälp mig att släppa oron."

Ja vad säger du Stefan Löfvén, är det sådana här tankar som du vill att medborgarna i Sverige skall behöva leva med dag och natt? Jag kan tyvärr inte hjälpa henne för jag och min käresta känner precis samma rädsla och ångest. Allt vi kan göra är att stötta varandra.

Sverige kommer att bli ett mycket farligt land, förmodligen redan nästa år, kanske redan i år. Detsamma gäller flera andra länder i Europa som invaderats av unga arga muslimska män från dysfunktionella kulturer understödda och hjälpta av bl.a. din regering Stefan Löfvén. Vi vill inte ha dem här. Förstår du det Stefan Löfvén? Vi vill inte heller att våra kvinnor skall leva i ständig skräck för att bli gruppvåldtagna. 

Vi finner ingen ära i att just Sverige toppar våldtäktsstatistiken i världen.

Karl-Olov Arnstberg skrev idag en artikel som jag uppmanar alla att läsa. Titeln är, "Nej, Sverige överlever inte som nation".

Då är min fråga till dig, och jag ställer den till dig öppet nu. Är det detta som är det nya folkhemsbygget? Hur tänkte du?

Handlar det bara om att du behöver valboskap, eller är du och din feministiska regering, som alliansregeringen före, bara en liten kugge i en mycket, mycket större plan som bland annat omfattar att krossa nationerna, demokratin och göra folket så skräckslagna och kuvade att dom inte vågar annat än att underkasta sig den nya totalitära världsordning som du kanske vill ha?

Jag var i Vilnius igår. Där berättade mina värdar att de den 23 augusti 1989, på 50-årsdagen av Molotov-Ribbentroppakten, arrangerade Folkfronten i de tre baltiska länderna en gigantisk enighetsdemonstration – den baltiska kedjan – en 60 mil lång mänsklig kedja från Tallinn i norr, genom Riga till Vilnius i söder, som uttryckte folkens krav på oberoende från Sovjetunionen. Vi vet hur det gick. De baltiska staterna vann sin frihet.

Skall vi svenskar behöva göra samma sak genom Sverige för att bli av med den diktatur du etablerat eftersom du vägrar lyssna på vår vilja att din regering avgår och att du utlyser extraval?

Vi vill inte ha varken en marxist-leninistisk diktatur eller en Islamonazistisk diktatur i Sverige. På mig verkar det ibland att du eftersträvar båda. Vi må vara ett fredsskadat folk, men Vi har en kultur som vi faktiskt vill behålla. Du och din regering som oikofobisk hatar oss och kallar oss och vår kultur "töntig" och att vi inte hade varit något utan invandrarna, men inte heller där har du folket med dig. Din utrikesminister och din regering försvarar islamistiskt våld i Israel och i Paris. Hur tänkte hon här Löfvén eller finns det en annan till förklaring till att hon förstår att islamisterna i Hamas måste ta till våld?

Vi har också ryggrad och förr eller senare reser vi oss och då hoppas jag att du har tagit ditt ansvar och avgått, erkänt att ni hade fel, väldigt fel, och dessutom äventyrat rikets säkerhet. 

Europa befinner sig i krig, och du har varit med att bäddat för det. Förstår du det Stefan Löfvén? om inte, läs här så kanske du förstår varför.


1 kommentar:

  1. Ja detta va bra..och håller med dej till fullo Mikael / Dennis S

    SvaraRadera