tisdag 30 september 2014

Om det politiska samtalet


Det nya politiska landskapet är inte mellan blocken. Det nya politiska landskapet kännetecknas av sunt förnuft vs politisk korrekthet/vansinne och att till varje pris bevara den för Sverige ödesdigra politiskt korrekta politiken.

Extremistpartiet miljöpartiet förgiftade alliansen genom uppgörelsen om migrationspolitiken med nya moderaterna.

Socialdemokraterna går i exakt samma fälla som nya moderaterna gjorde och gör samma uppgörelsen med miljöpartiet som nya moderaterna gjorde. Som Sverigedemokrat jublar jag, som medborgare i Sverige gråter jag i förtvivlan.

Min oro för demokratin har jag redan skrivit om. Mitt hopp är att jag har Facebookvänner från alla politiska partier som inser att detta inte kan fortsätta om man menar allvar med ansvar för Sverige. Ni vet vilka ni är, ingen nämnd, ingen glömd, och jag är glad och stolt att få ta del av det politiska demokratiska samtalet.

Vi håller inte med varandra om allt, men i grunden väldigt mycket. Det spelar ingen roll om olika sakfrågor. Det demokratiska samtalet måste föras precis som de gjordes innan den politiska korrektheten tog över och började resan mot diktatur. Den gamla respekten och ansvarstagandet för demokratin måste återupprättas. En resa som vi tillsammans måste bryta. Oavsett politisk tillhörighet. För Sveriges skull och våra barns skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar