fredag 12 september 2014

Det demokratiska samtalet - i skuggan av giganterna.

Som nybliven amatörbloggare har jag lärt mig mycket (kanske) av alla de förebilder inom bloggvärlden som jag har lyckan att ha som FB-vänner och vars bloggar jag följer noga.

Bloggare från alla partier som har något viktigt att säga oss alla och som är förebilder i att upprätthålla det demokratiska samtalet. Christer Ericsson, Mons Krabbe, Nima Gholam Ali Pour, Johan Westerholm, Fredrik Antonsson, Thoralf Alfsson, Hanna Gadban och Ingrid Kampås för att nämna några.

Ni är alla oerhört viktiga för demokratin och jag tackar er för den tid ni lägger ner på ert bloggande och hyllar er alla för er klokskap och er för er förmåga att uttrycka er i skrift. Jag läser det ni skriver med stort intresse. Vart min blogg tar vägen återstår att se, men runt politik och samhälle är nog en bra gissning.


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar